bara för att jag har så tråkigt

1. Är du singel? yes
2. Är du lycklig? kan alltid vara lyckligare
3. Är du uttråkad? njae, lite trött bara
4. Är du ledsen? nopps
5. Är du italienare? nä  
6. Är du gravid? haha neje
7. Är du full? Ja helt snurrig av mitt te asså ;D
8. Är du en cooling? om jag är , värsta :)
9. Är du från Irland? hoppas inte de :O
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? haha nej dom har aldrig varit det ;D

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej faktiskt inte...
2. Har du nånsin blivit sårad? ja, för många gånger.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? yes
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?
nej jag tror inte det...
5. har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jag har ju min flickvän julia så det e klart ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha ja det har jag faktiskt :P
7. Är du kär? mhm...
8. Vill du gifta dig i framtiden? palla bry sig om det nu :P

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? ajdå, fett svår. pass ;)
3. Katt eller hund? vovvsi
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? få bästisar :D
5. TV eller Internet? internet, då kan man kolla på allt sen ändå på datan :)
6. Coca-cola eller Pepsi? coooocicola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? kan inte välja, smackar till på båda fan ;)
8. Pengar eller lycka? lycka förfan...
9. Dag eller natt? daaaag, och vara uppe på natten ;D
10. MSN eller mobil? mobil :P

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har aldrig smitit hemifrån, bara från andra ;)
2. Brutit ett ben? nejeee
3. Gjort nåt du ångrar? japp, man lär sig av sina misstag
4. Hoppat Bungee Jump? Nej fyfan
5. Ljugit för någon du tycker om? har jag säkert :/
6. Ätit en hel tårta? inte på samma gång,hööhöh
7. Gjort bort dig offentligt? haha ja, det har hänt många gånger ...
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? no
9. Gråtit när ett husdjur dog? när ja va mindre :P
10. Velat försvinna? det vill väl alla ngngång...:/


skit

Vad såg du på tv sist? minns inte, kollar aldrig på tv typ :P
Vems blogg läste du sist? elin kronosjö
Vad åt du sist? risifrutti :P
Vem pratade du med sist? syster
Vem ringde du sist? mammsen
Vem messade du sist? patrick
Vad läste du sist  för bok? "hur kär får man bli?" rekomenderar starkt :)
Vem pussade du sist? minns inte, fanni, julia eller någon :P
Vem kramde du sist? mandi i think
Vem bjöd du sist på något? fanni fick pengar ;P
Vad köpte du sist? mat :)


nej nu ska jag sova, ska upp om 1 timme typ -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0