farsdag, jag älskar dig världens bästa pappa !

jag kommer blogga lite då och då... har inte alltid tid med bloggandet pågrund av skolan, läxor osv... men men ska försöka så mycket jag kan :)
ammi sov hos mig igår och danne vad också här men drog hem runt 03.00 . vi vaknade halv 1 . käkade frulle och jag duscha, sen drog vi till centrum för jag skulle köpa farsdags present. sen drog jag till pappa och ammi drog hem, vi käkade chockladkaka och umgicks :) sen drog jag till centrum vid 5 och träffa nattis och robban ;P  vi drog vidare till petterboda och träffa pattis en snabbis  sen kom mandi förbi en sväng .  jag drog hem och nu är jag hemma, har käkat och håller på att plugga SO, har prov imorgon -.- ska fortsätta plugga nu.
puss på högra :)

min filipppa...... saknar sommaren ...

Kommentarer
Postat av: filippa

omg , gammal bild :o

saknar dig som fan gumman, vi måste ses snart igen!<3

2010-11-19 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0