fryyyyyyyser

kom precis hem, herregud det är så sjukt kallt ute... har ändå fetaste jackan och jag fryser ändå, helt sjukt... jaja men det ska somsagt bli den kallaste vinter på flera tusen år, det hade tydligen stått att det skulle bli - 47 grader, asso shit ... fatta :O men en hiss på det är ju att skolorna stänger:) nej jag vill ha sommar iallafall ;D
okej... till dagen, hmm... jag vaknade ju somsagt ganska sent, sen drog jag och träffade fanni i centrum sötis ;) vi drog till ringen och gjorde lite saker.Hoppade  på bussen och drog till alleplan för att träffa filippa min älskade. vi chillade lite, sen drog vi till centrum och hahahahaha fyfan jag har inte skrattat så sjukt mycket på ett bra tag, det kommer video på vad vi gjorde när den kommer upp på datan x) aja iallafall sen drog vi vidare till donken och träffa amanda och paula, sen drog dom och då var jag ammi och filippa där, sen drog filippa för vi skulle hem till danne och där var ralle och emil också. efter ett tag drog och ut och mötte amanda vid bussen och vi drog till centrum. vi träffa mandi och pattis, sen kom danne och alla dit. sen drog jag , och nu ligger jag här. haha ska upp och 2 timmar för jag ska ju till göteborg :)
asså det är inte ens kul att skriva idag lalal.. sen blabla.. osv, ni måsta komentera och säga vad jag ska skriva om, det blir inge kul annars för mig eller er ;)
puss sötisar








ge mig sommar, värmen, öland, sommarkvällar, utlandet, solen, stranden, aaah rysningar ...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skriv om mig! hahahahaah aa fast nä (a) men lägg upp massa bilder från i somras, saknar så mkt! love

2010-11-09 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0