tjo bre leeget jaao?

Hejsan svejsan i lingonskogen Amanda här! ;) har nyss vaxat benen å de är inget jag rekomenderar! ;o De svider satan i gatan sönder och de funkar ju ändå inte -.- typ hälften av håret är ju kvar i sina hårsäckar på benfan!!!! :@ sen kostan de väl skjortan också men mamma pejjade ;) (a)
haaaappp ska man säga nu då?! Soffe fes, de luktar bajs för hon tar den mot mej -.-' korkade unge hon kommer få stock ikväll asså, vet inte va hon ger sej in på ;0000 Hon tjatar sönder på mej också om att vi ska gå ut på trappan å ta en cancerpinne :D gott mums i snorplan!
Men nu vill ni kanske veta lite om mej!?!?!?!? :DDDD
Jag heter Amanda Bång (jag vet, fett tungt efternamn) Jag är 15 år och bor i strand, för alla som vill veta tar de endast 30 sek typ för mej att gå till skolan ;D sug på den du! Jag bor med min mamma och min katt som heter Curry, hon är hårig å söt :) inte min mamma alltså, utan katten ;) Jag spelar innebandy och rider, hatar skolan! :)) nej nu luktar de bränt, ciaoo!
Här är jag när jag är som mest normal :) puss på konkelbären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0